Atragi vizite pe site dar ai conversii putine?

Ai un bounce rate ridicat?

Problema este continutul site-ului!

Ce inseamna copywriting?

Termenul de copywriting se refera la dezvoltatarea de continut, la textul ce insoteste ofertele, reclamele sau paginile web. Sarcina unui copywriter este sa transpuna ideile vagi ale companiilor in continut relevant pentru clientii lor. Un continut de calitate atrage vizitatorii si creste rata de conversie. Odata ce un client “aterizeaza” pe pagina ta, ai cateva secunde la dispozitie sa-i captezi interesul inainte de a parasi pagina. In online, continutul face diferenta.

 

Ca si copywriter putem sa:

  • dezvoltam continut pentru website-uri, landing page-uri, campanii de email sau PPC, blog, social media, etc

  • structuram informatia astfel incat sa punem produsul in lumina

  • scoatem in evidenta avantajele produselor

  • accentuam oferta unica de vanzare (diferentiatorul in piata)

  • concepem texte call-to-action si le plasam corespunzator in continut

  • monitorizam performantele si rulam teste A/B

copywriting